S-D : 800 - 2200

L-V : 800 - 2300

 



Aerobic

Kangoo Jumps cu Dorina

Lasă la intrare stresul și grijile adunate de peste zi și lasăte purtat pe meleagurile sportului deoarce la Casa EMA ședintele de Kangoo Jumps sunt de pline de vitalitate și energie.

Și pentru că avem cei mai buni antrenori, îți mărturisim că Dorina știe exact cum să procedeze pentru ca antrenamentele ei să fie adevărăte motoare de ars calorii, dar în același timp veritabile generatoare de energie si bună dispozitie.

kangoo

Ea este Retegan Virginica Dorina din Bistrița și iubește sportul și mișcarea, lucru care se reflectă în condiția fizică și starea de bine de care debordează.

A început în anul 1993 cu aerobicul iar anul 2001 a fost primul curs de insructructor prin Federația Română “Sportul Pentru Toți – Fitness” vizat de Ministerul Tineretului și Sportului după care a continuat să se prezinte la toate stagiile nivel C.B.A INTERNATIONAL și la diferite activități sportive.

In anul 2010 KANGOO JUMPS a fost dragoste la prima vedere, iar acum 5 ani a adus Kangoo Jumps în Bistrița precum și cursurile de FREESTYLER, TRX sau TRAMBULINE. Deviza ei e simplă :”Sportul înseamnă sănătate” și te așteaptă la Casa EMA pentru a găsi exact ceea ce cauți.

CE ESTE KANGOO JUMPS ?

După cum sugerează și numele acestui tip de aerobic, se bazează pe săriturile specifice cangurilor, sărituri care pot fi executate cu ajutorul unor perechi speciale de ghete care au la bază un sistem de arcuri elastice.

Este de menționat faptul că mișcările executate într-o sesiune de Kangoo sunt foarte asemănătoare cu cele specifice aerobicului, însă lucrul major care face diferența este că toate sunt executate prin sărituri, fapt ce amplifică arderea caloriilor, sporind totodată doza de amuzament si eficacitate.

Cum se desfășoară o ședință de KANGOO JUMPS?

Kangoo Jumps este un sport foarte sănătos și interesant, fiind considerat cea mai modernă tehnică de aerobic din lume, iar prin participarea la o oră veți observa că sunt mai multe etape ale antrenamentului, astfel că partea de cardio se face remarcată prin coregrafii interesante și distractive timp de 35 de minute.

Exerciţiile cu ghetele kangoo jumps sunt menite să definească atât abdomenul superior dar şi cel inferior şi lateral, iar aspectul fundamental este săritura pe ghetele kangoo jumps, prin care grupele musculare primesc impulsuri şi se ard grăsimile.

Antrenamentul pentru braţe este completat de greutăţi, nu mai mari de 1 kilogram, iar când se lucrează la această grupă statul în picioare şi folosirea ghetelor kangoo jumps, se lucrează şi restul grupelor pentru că forma de semicerc a ghetelor obligă corpul să își găsescă echilibrul, astfel încordându-se mușchii picioarelor, abdomenului şi fesierii.

Beneficii KANGOO JUMPS

La capitolul “Slăbire.Tonifiere.Articulații protejate”, bifează cu încredere KANGOO JUMPS, deoarece e posibil să le îndeplinești pe cele trei, în același timp.

Dacă scepticismul te acaparează din cauza principiului trei în unul, aplicat în cazul ședintelor de KANGOO JUMPS, dorim să detaliem aceste aspecte, pentru o convingere totală, astfel că, iată ce minuni face acest tip de aerobic:

  • Arde cu 25% mai multe calorii față de celelalte activități fitness;

  • Ajută la scăderea nivelului de colesterol din sânge’;

  • Tonifiază și ridică mușchii;

  • Arde în timp record grăsimea din jurul abdomenului;

  • Stimulează sistemul imunitar;

  • Îmbunătățeste sistemul cardiovascular, în medie cu 15 procente;

  • Protejează coloana vertebrală și articulațiile;

Explicația acestor lucruri vine din faptul că doar în partea de cardio a antrenamentului se vor topi 700 de calorii, iar acestea doar în 35 de minune. Secretul caloriilor arse cu ajutorul ghetelor kangoo jumps stă în modul în care sistemul limfatic (transportă substanțe între sânge și țesuturi) acţionează, iar prin efectuarea săriturilor de sus în jos susține și activează această “pompă” a organismului nostru.

Tonifierea corpului este posibilă deoarece prin intermediul săriturilor, celulele din corp sunt supuse unei ușoare tensiuni, având ca efect secundar întărirea și revitalizarea lor. Ghetele de Kangoo Jumps au fost inventate pentru a proteja coloana și articulațiile, preluând 80% din impactul cu solul și inițial au fost folosite în programele de reabilitare. Kangoo Jumps poate face oricine, de la 6-90 de ani, exceptând doar persoanele care suferă de spondiloză cervicală, aceștia nu au voie să practice acest sport. Aceste ghete nu afectează genunchii sau articulațiile, nu tasează vertebre și nici nu au un alt scop decât acela de a ne folosi ca accesorii utile și eficiente în antrenamentele noastre.

 

Body Fit cu Mirela

Energie, mișcare, muzică, expolozie, tonifiere, ardere de calorii, sunt unele din caracterizările antrenamentelor specifice Body Fit de la Casa EMA, toate la dispoziția oricăruia dorește crearea unei conexiuni dintre trup și minte, tuturora care doresc o experiență nouă și incintantă.

Oricând gata să te încarce total de vitalitate si bună dipoziție, Mirela Riți te așteaptă luni, miercuri și vineri de la orele 19, la Casa EMA, să faci mișcare pentru un corp frumos, o minte oxigenată și un suflet fericit.
bodyfit

Mirela este instructor de fitness din 2011.

După ce a practicat sportul ca și clientă timp de 7 ani, inclinația Mirelei spre acest domeniu s-a concretizat prin încheierea primului său curs “Sportul pentru Toți”.

Energia și entuziasmul său se regăsesc în sala de aerobic din anul 2011 de când a început să țină clase. Ceea ce face este din pasiune și cu pasiune, lucru care-l transmite participanților la orele ei.

Clasele pe care le predă sunt: Steel Combat, Total Body Workout și Step Aerobic însă sufletul ei este Steel Combat.

Nimic nu poate înlocui plăcerea ei de a preda fitness combat, iar lucrul acesta nu trece neobservat! Din 2014, Mirela este presenter Steel Combat. Deviza sa este: “Niciun efort nu rămâne nerasplătit!”

La Casa EMA, Mirela rupe barierele, apasă cu seriozitate butonul de ardere calorică, iar despre buna dispoziție cuvintele cheie sunt muzica și coregrafiile explozive.

Drept dovadă a rezultatelor uimitoare frecventării antrenamentelor Mirelei, de la Casa EMA, stau poze si mărturii ale clienților, precum:

bodyfit1

LOREDANA: “Pentru mine fiecare oră este tot mai specială și asta datorită Mirelei. Îmi place că ne surprinde mereu cu ceva nou! “

FLORY: “ Atât de greu m-am urnit, iar cum abia aștept să vină următorul antrenament. Atata energie pozitivă este in sală, încât merg acasă foarte bine dispusă . Și îmi pare atât de rău că nu am început mai demult pentru că ne molipsiti cu energie și poftă de viață și de mișcare!”

SILVIU: “BODY COMBAT – dezvoltă foarte bine spiritul de observație și este jumate sport, jumate artă și te ține foarte bine concentrat, după care iți oferă o relaxare pe care o poți afla numai dacă practici această formă de fitness.”

Luni, Mirela te așteaptă la Casa EMA la Steel Combat un nou și revoluționar sistem de Combat Fitness de 60 minute, ce le permite participanților experiența unei clase în care execută tehnici inspirate din sporturile de contact. Pentru aceasta, cele mai bune mișcări din box și arte marțiale se îmbină în fiecare clasă pentru a alcătui un program simplu, dinamic și intens, care să asigure un consum caloric ridicat, fiind totodată și distractiv, eficient, sigur, cu rezultate în timp real.

Miercuri – Total Body Workout, această clasă provocatoare și dinamică care-ți va solicita musculatura întregului corp pentru rezultate rapide și vizibile. Exercițiile care stau la baza acestui antrenament, utilizează greutatea propriului corp, gantere, benzi elastice, mingi medicinale. Acest antrenament se potriveste tuturor nivelelor de fitness.

Vineri – Step Aerobic: Pasul de bază în step aerobic este la fel ca urcatul și coborâtul scărilor – un antrenament cardio care-ți va tonifia cu adevărăt fesele și cospsele. Pe durata celor 55 de minute poți consuma 620 de calorii. Muzică revigorantă, o doză de distracție și personalitate: asta te așteaptă pe parcursul unui antrenament.

Exercițiile de aerobic tradițional sunt realizate în principal pe podea, în timp ce step-ul aerobic combină o serie de exerciții efectuate din poziție verticală. Mișcarea de bază este asemănătoare urcatului pe scări, totul fiind făcut pe ritm de muzică.

Toți pașii de aerobic executați sunt adaptați și modificați în funcție de elementul de bază al coregrafiei- pășirea pe și de pe step. În partea finală a ședintei, înainte de încheiere, se efectuează exerciții de tonifiere a diferitelor grupe musculare-coapse, fese, abdomen și lombar. Încheierea sau partea de relaxare conține tot exerciții tip stretching și de respirație.

Totul este dezlănțuit la antrenamentele Body Fit, de la Casa EMA, iar beneficiile sunt pe măsura intensității antrenamnetelor și anume:

  • Îmbunătățește tonusul general al corpului.

  • Crește tonusul coapselor și mușchilor fesieri, datorită concentrării în mare parte pe zona inferioară a corpului.

  • Crește nivelul de rezistență aerobă și anaerobă.

  • Crește capacitatea cardio-pulmonară.

  • Îmbunătățește postura și coordonarea.

  • Definește musculatura.

  • Reduce stresul, îmbunătățind atât fizicul cât și psihicul.

  • Intensifică metabolismul, stimulează arderea caloriilor.

  • Antrenează corpul și mintea, fiind un antrenament complet, sigur și distractiv.

Forță, viteză, echilibru, sănătate, energie, fericire și prietenie. Acestea sunt elementele care te vor duce spre reușită și pe care le găsești cu desăvârșire la Casa EMA.

HIIT cu Paul

HIIT ( high intensity interval training ) – hiit-ul antrenamentelor

Renumitul antrenor de fitness Paul Mocian s-a confruntat cu problema timpului, invocat de cei care vroiau să facă sport și nu reușeau să se organizeze, astfel că propune un antrenament, care se potrivește mănușă oamenilor ocupați care ar vrea să facă și sport, dar agenda zilnică nu este foarte permisivă.

hiit

Este vorba de antrenamentul HIIT adică High Intensity Interval Training sau, pe româneşte, antrenamentul pe intervale de intensitate.

Paul Mocian a gândit un set de exerciții aplicat fiecărei grupe, iar ceea ce încântă este că exercițiile aproape nu se repetă de la un antrenament la altul, fiind astfel programate încât să pună în mișcare toate grupele de mușchi și nici să nu plictisească.

Cei care vor să încerce rezultatele uimitoare ale programului Hiit cu Paul trebuie să știe doar că antrenamentele au loc la Casa EMA după următorul program:

luni-miercuri-vineri de la orele 08.00 și 16.30
și marți și joi de la 14.30.

Ce înseamnă HIIT ?

HIIT sau high intensity interval training este o formă de antrenament de înaltă intensitate pe intervale de timp scurte și medii cu pauză de refacere mai scurtă decât timpul de efort.

Bun și acum ce înseamnă definiția asta? În traducere liberă ne putem imagina HIIT-ul ca un “concentrat” de antrenament clasic (60-120 minute) însă efectuat în 30 de minute.

Cum funcționează, pe ce se bazează?

Păi HIIT este fundamentat de o multitudine de principii ale fitness-ului, se trece prin toate tipurile de efort (aerob, anaerob lactacid, anaerob alactacid), antrenamentele nu se aseamănă ca formă și mjloace, mijloacele folosite sunt infinite de la exerciții cu propria greutate până la exerciții cu cea mai complexă aparatură.

Cea mai importantă intrebare, cui se adresează și care sunt avantajele?

HIIT se adresează persoanelor dornice de mișcare, activitate fizică și producții mari de serotonină si oxitocină ( hormoni ai fericirii). Se adresează tuturor celor care vreau, dar nu pot din cauza programului încărcat, instabil sau dezorganizat.

hiit3

 

AVANTAJE:

  • durata scurtă a ședințelor + timp util câștigat pentru propriile activități.

  • deși nu vă vine să credeti, câte 3 ședințe pe săptămână, care constă în o oră jumatate de antrenament fizic, făcute în mod constant pot produce suficienți stimuli încât să aibă loc schimbări în organism./p>

  • se lucrează pe accelerări de metabolism ceea ce înseamnă că arderile au loc timp de 24-48 de ore după antrenament/p>

5 motive pentru care antrenamentul HIIT iți va transforma corpul:

  1. Acest tip de antrenament folosește o combinație de intervale de exerciții intensive și scurte perioade de recuperare, astfel că activitatea cardiacă este crescută, caloriile fiind arse într-un ritm mult mai accelerat, decât în allte antrenamente.

  2. Un studiu realizat la Universitatea Laval din Canada a folosit 2 grupuri de persoane, unul a efectuat antrenamente în regim HIIT 15 săptămâni, iar cel de-al doi-lea antrenamente cardio standard, 20 de săptămâni, iar rezultatele au constat în arderea a 15 000 calorii de către grupul care efectuau antrenamentele cardio, însă cei în regim HIIT au pierdut de două ori mai multă grăsime corporală.

  3. Pe lângă faptul că este un antrenament de scută durată, fiind foarte eficient în ceea ce privește arderea grăsimilor și creșterea funcțiilor metabolismului, acesta este potrivit pentru toate persoanele, utilizând greutatea corpului pentru efectuarea exercițiilor.

  4. Alt aspect pozitiv al acestui tip de antrenament este varietatea, care nu va provoca doar entuziasm, dar va produce și fenomenul numit “confuzie musculară”, axându-se pe o arie largă de mușchi și aducând rezultate mult mai rapid.

  5. Deși antrenamentul durează doar 30 de minute, acesta va da organismului rezistență, supunându-l la transformări spectaculoase, în câteva săptămâni.

Așadar, acestea fiind spuse, recomandăm acest tip de antrenament, nu doar pentru simplitatea și eficiență maximă, ci și pentru o evadare de la rutina antrenamentelor zilnice.

Freestyler cu Dorina

FREESTYLER- un antrenament atât de simplu dar atât de…PERFECT

Un antrenament funcțional este acela care adaptează exercițiile astfel încât să-i permită practicantului sa realizeze aceste activități fără să sufere accidentări și în același timp sa fie eficient. Iar pe baza acestui concept s-au creat aparate care permit efectuarea unor asemenea antrenamente.

Din categoria antrenamentelor funcționale face parte Freestyler-ul, care a fost creat cu scopul de a permite efectuarea unor mișcări naturale, caracterizându-se prin eficiență și libertate. Acesta lucrează toate grupele musculare simultan în comparație cu alte antrenamente care se axează pe o singură categorie musculară, producând dezechilibre și crescând riscul de accidentări.

Cum funcționează?

Freestyler este dotat cu 4 atașamente ce functionează pe baza de elasticitate, astfel că tot corpul este sub rezistență elastică pe tot parcursul antrenamentul, iar motivul folosirii acestora este ca aceste atașamente elastice sunt asemănatoare structurii musculare, spre deosebire de orice aparatură destinate fitness-ului.

free

Avantajul principal al acestui tip de antrenament este eficacitatea, iar studiile asupra acestuia au dovedit creșteri ale eficienței de până 86% , spre deosebire de alte tipuri de antrenamente. Astfel că se realizează o ardere calorică la nivele maxime și în același timp tonifiază, fiind simplu de folosit de către oricine.

Beneficiile antrenamentelor Freestyler

Freestyler este conceput pe baza principiului eficienței, iar la capitolul beneficii acesta le acordă pe toate într-un singur antrenament, toate fiind dovedite științic.

free2

  • Unul din beneficiile Freetyler-ului este că acesta promovează proprioceptivitatea sau altfel spus exercițiile de balans, coordonare și agilitate.

  • Este astfel proiectat încât să includă toate grupele musculare, iar ca și rezultat direct se obține creștere musculară și tonifiere.

  • Exercițiile sub presiunea elastică declanșează o funcționare cardiacă crescută, mai ales în ceea ce privește circulația periferică.

  • Sincronizarea tuturor maselor musculare este un alt avantaj, fiind mult mai benefic decât izolarea anumitor grupe de mușchi, făcându-i să lucreze independent.

  • Există peste 1000 de exerciții care vă pun la provocare corpul aducând doar rezultate .

  • Prin sistemul său unic de alungire optimă, distribuie forța în mod egal.

  • Continuitatea exercițiilor este asigurată de mecanismele elastice, care nu vor permite o scădere a intensității antrenamentului.

  • Freestyler permite corpului executarea unor mișcări naturale.

  • Toate coregrafiile în sistem freestyler asigură un anumit echilibru musculaturii.

  • Deoarece atașamentele elastice sunt concepute astfel încât să nu aibă inerție sunt sigure și foarte ușor de utilizat mai ales în cazul recuperărilor.

  • Libertatea mișcărilor permite activarea maximă a musculaturii.

Trambuline cu Dorina

TRAMBULINE- țopăiește și slăbește !

Dacă ai crezut vreo clipă faptul ca săritul pe trambuline este o joacă dedicată copiilor, gândește-te încă o dată, deoarece acesta a fost transformat și adaptat conform cerințelor de aerobic, iar în ultimii trei ani, acest concept a făcut ravagii în sălile de sport, fiind căutat de către oamenii care doresc să îmbine distracția cu sportul.

Casa EMA aduce acest sport in sălile de aerobic, pentru toți cei care caută metode noi de alungare a monotoniei, pentru toți cei care doresc distracție, sport dar și eficiență maximă.

Ce sunt și în ce fel ajută ?

trambuline1

Trambulina este versiunea mai tânără a trambulinei olimpice, dar cine ar fi crezut că o conexiune dintre exercițiile intensive și un obiect dedicat distracției copiilor, vor avea ca final fericit un antrenament distractiv, eficient dar și grijuliu cu articulațiile.

Acest tip de antrenament este din ce în ce mai iubit și mai căutat, din cauza faptului că pe lângă îmbunătățirea simțului echilibristic, mărește funcționarea sistemului cardio-vascular, rezultând un antrenament cardio extrem.

Un studiu recent al Jurnalului Reabilității Cardiatice, a demonstrat că acest tip de antrenament arde de la 800 până la 1300 de calori/antrenament.

trambuline2

Beneficiile TRAMBULINEI

  • Nu stresează sistemul cardiovascular.

  • Îmbunătăţeste sistemul imunitar.

  • Micşorează durata de refacere după lecţiei.

  • Impact redus/protejarea articulaţiilor.

  • Activează cu 68% mai multe fibre musculare.

  • Ajută la combaterea celulitei.

  • Creează endorfine pentru o stare de bine.

  • Creşte transportul de oxigen.

  • Scade presiunea arterială în timpul antrenamentului.

  • Îmbunatăţeşte compoziţia corporală.

  • Îmbunătăţeşte capacitatea respiratorie.

  • Îmbunătăţeşte concentrarea datorită hiperoxigenării creierului.

  • Reduce stress-ul şi îmbunătăţeşte calitatea somnului.

Te-am convins să încerci ? Casa EMA, impreună cu activa noastră antrenoare, Dorina, te invită, cu entuziasmul unui copil și cu motivația unui sportiv înrăit, la marea țopăiala, care are loc Marți de la ora 20 și Joi de la ora 18.

TRX cu Dorina

Dacă ați observat în sala de aerobic, atârnând cu nonșanlanță o pereche de frânghii, la vederea cărora ați ridicat cu reticiență o sprânceană, sau poate v-a trecut o undă de curiozitate, e momentul clarificărilor…

Ei bine, totul are legatură cu antrenamentele de tip TRX, care au luat prin surprindere lumea fitness-ului, acesta avându-și originile adânc stabilite în marina americană, iar la Casa EMA, e pur și simplu adorat de clienții care doresc un antrenament total, focusat pe activitatea cardiacă si bazîndu-se în totalitate pe greutatea corporală.

Ce este TRX ?

Antrenamentele TRX sunt antrenamente de forță care folosesc greutatea corporală ca metodă de antrenare, în locul aparatelor sau diferitelor tehnici de fitness sau aerobic și se adresează de la cei începători în ale sportului până la cei mai cei dintre sportivi.

Spre deosebire de antrenamentele standard care permit solicitarea unei singure grupe musculare, ceea ce poate duce și la riscul apariției de accidentări sau dezechilibre musculare, Trx Suspension Training permite utilizarea unei plaje mai largi de mișcări și de grupe musculare simultan.

Motive pentru pentru care să faci TRX

Motivele practicării acestui tip de antrenament sunt nenumărate, principalul avantaj al acestuia fiind diversitatea, cele două suspensii permit executarea unei diversități mari de exerciții, cu aport primordial asupra forței, echilibrului și flexibilității.

Pe lângă faptul că este adresat tuturora, fiind foarte ușor de practicat de la cei care se consideră începători, până la nivele maxime de dificultate, acest antrenament va întări conexiunea cardio-forță, dacă v-a trecut cumva prin minte faptul că veți lucra doar la nivel muscular.

În realitate TRX intergrează mai multe mase musculare, în cadrul antrenamentul, dar acesta accelerează bataile inimii și ritmul respirației, devenind extrem de eficient.

La capitolul așteptări, bifează toate căsuțele, pentru că în acest fel este conceput TRX-ul, să transforme corpul, să-l “purifice” de țesutul adipos, riscul accidentărilor sunt nule, și înlocuite categoric de flexibilitate si forță.

Gimnastica si dansuri pentru copii cu Anne

Gimnastică și dansuri pentru copii – în pași de dans spre o dezvoltare armonioasă

Fie că aveți un copil hiperenergic sau doriți pur și simplu o dezvoltare armonioasă pentru acesta, care să cuprindă atât activitate fizică și socială, cât și să stimuleze nivelul cognitiv si aria emoțională, dansurile si gimnastică special create în aceste scopuri, le va fi de folos atât pe termen scurt cât și pe termen lung.

Pentru că ne dorim formarea unor copii frumoși, veseli și sănătoși, atât din punct de vedere fizic cât și moral, Anne propune un curs interactiv și distractiv pentru copii.

dansuri

Avantajele dansurilor și gimnasticii, le aduc micuțelor/ micuților activi o multitudine pe de beneficii. La nivel fizic vorbim despre dezvoltarea abilităților motrice precum coordonarea, echilibrul, flexibilitatea și forță, prin dans aria emoțională este stimulată, dezvoltându-se bunăstarea psihicaă și maturitatea pe care o achiziționează copiii prin aceasta formă de mișcare.

Cursurile de dans promovează socializarea și interacțiunea, copii fiind nevoiți deseori să colaboreze in cadrul orelor și având in vedere că limbajul non-verbal este în plină dezvoltare, vor învăța foarte ușor mișcări unii de la alții prin imitație, vor putea să se coordoneze și să se completeze reciproc prin dans.

La nivel cognitiv, dansul și gimnastica reprezintă o modalitate ingenioasă de a-i ajuta pe copii să-si exprime gândurile și ideile. Dacă cel mic ia lecții de dans, e nevoie de un exercițiu mintal îndelungat pentru a reține întreg ansamblul de mișcări ce trebuie realizate pe parcursul unei melodii, iar dacă i se permit mișcări libere, atunci fiecare copil va aduce o notă de originalitate în dansul său.

Dansuri pentru miri cu Anne

Primul dans în calitate de “soț și soție”, reprezintă un eveniment important, care trebuie să devină unul de neuitat. Iubirea se transpune în tipul dansului, coregrafie și muzică, ca reflectare a sentimentelor, iar Anne știe exact cum să procedeze și mai ales cum să adapteze coregrafiile.

Prima parte este constituită din detalii pe tema dansului, a alegerii melodiei și a coregrafiei, dar mai ales a așteptărilor, coregrafia fiind realizată pe loc, se învață poziția corectă a corpului și se pune accent pe micile detalii,

Experiența și perfecționismul Annei, vă va ajuta în adaptarea coregrafiei în funcție de nivelul de dans al fiecăruia și partea frumoasă este că la finalul ședințelor, veți arată ca desprinși din balurile de altă dată, pentru că nimic nu scapă fără a fi observat de ochiul format, al talentatei noastre, Anne.

Numărul ședințelor variază în funcție de cât de repede învață mirii sau de complexitatea dansului, iar pe durata orelor de dans comunicarea este continuă, astfel că dacă se simt unde de “nepotrivire”, se modifică sau se adaptează cât ai zice “DANS” .