S-D : 800 - 2200

L-V : 800 - 2300

 



Fitness

Dacă încă nu ești convins de faptul că organismul uman nu poate rezista stresului zilnic de a sta numai pe scaun sau de a sta numai în picioare și că pentru a deborda de energie e nevoie de o eliberare a energiei în prealabil, în scopul de a avea un organism sănătos, care lucrează la capacitate optimă….te invităm la sport !

Și pentru că organismul are nevoie de mișcare, Casa EMA îți pune la dispoziție o sală de fitness echipată la recomandarea fostului mare campion de culturism Romeo Balogh cu aparatură modernă Pulse Fitness, produsa in anul 2011 în Marea Britanie.

Întrucât fitnessul înseamnă o plajă infinită de activități fizice, psihice și mentale prin practicarea cărora se ajunge la o calitate optimă a vieții, Casa EMA are grijă să ofere toate elementele necesare desfășurării antrenamentelor specifice fitness-ului și de întreținere corporală, deoarece e dotată cu aparatură complexă, într-o gamă completă, ce satisface toate cerințele, începând cu partea dedicată exercițiilor cardio și până la partea exercițiilor de forță, toate te așteaptă să devii relaxat, activ și sănătos.

Iar dacă crezi că te vei simți copleșit de multitudinea de aparate și gantere, avem antrenori care să te ajute, care nu doar te vor ghida spre scopul dorit, prin programe personalizate și o monitorizare atentă a parcursului, ci îți vor oferi un stil de viață și anume:

 

Mocian Paul

DSC_5017

 

Are 27 de ani din care 18 petrecuți prin activități sportive. Bistrițean de origine, a absolvit Liceul cu Program Sportiv Bistrița, după care a devenit absolvent al Facultății de Educație Fizică și Sportivă a Universității Babeș-Bolyai Cluj ca specialist în culturism-fitness, antrenor fitness grad internațional.

Mai departe a devenit profesor de educație fizică și sport grad: defintitivat, profesie ce a practicat-o 3 ani de zile.

În domeniul fitness-culturismului activează de mai bine de 10 ani și o consideră ca fiind calea cea mai bună de exprimare și mijlocul prin care progresează.

În prezent antrenează și instruiește la Casa Ema, loc unde reușește să atingă obiectivele clienților prin antrenamente în regim HIIT (HIGH INTENSITY INTERVAL TRAINING).

 

Mihai Pop

mihai_pop

În timpul activității de instructor de fitness, Mihai a creat o nouă ramură al acestui sport și anume HSS (HARD SPORT SYSTEM).

Despre el mai putem spune că sub masca de antrenor de fitness, se ascunde un dansator profesionist, plin de eleganță și rafinament, activitate care a ocupat o mare parte a vieții lui, cu exactitate 12 ani.

Nu se ghidează după nici un motto, însă recunoaște că este extrem de perseverent, iar voința și increderea în sine l-au ajutat ori de câte ori a avut nevoie.

Ce este fitness-ul și de ce fitness ?

Fie că ne referim la un stil de viață sau un sport de performanță, fitness-ul reprezintă o condiție multidimensională care este caracterizată în primul rând de o stare de sănătate pozitivă.

Definițiile asupra termenului de fitness sunt extrem de variate, dar cea mai generală este aceea conform căreia “fitness-ul reprezintă activitatea fizică ce oferă organismului posibilitatea de a-și folosi la maxim resursele energetice .”

Obiectivele fitness-ului:

  • optimizarea condiției fizice prin dezvoltarea forței, vitezei, puterii, mobilității articulare și elasticității musculare, rezisțentei, echilibrului, coordonării, supleții.

  • optimizarea suportului funcțional al condiției fizice: sistemul respirator, sistemul cardio-vascular, procesele metabolice, sistemul nervos central, sistemul imunitar.

  • optimizarea structurii și formei corporale: scăderea țesutului adipos raportat la greutatea corporală, adaptarea formei corporale la cerințele personale.

  • optimizarea spirituală: imagine de sine și gândire pozitivă, încredere în propria persoana, inter-relaționare umană conform cerintelor sociale.

Beneficiile fitness-ului:

Dacă nu v-am convins încă, vă prezentăm principalele beneficii pe care le pune la dispoziție acest sport.

  • organismul va deveni mai viguros și mai rezistent la boli;

  • colesterolul va fi redus într-un mod plăcut;

  • inima și întreg aparatul circulator nu vor avea decât de câștigat;

  • eliminarea surplusului de kilogramele;

  • eliminarea stresului zilnic;

  • corp tonifiat, condiție fizică excelentă;

  • mai multă incredere în forțele proprii;

  • o minte mai limpede;

Transformând fitness-ul într-un mod de viață, beneficiile pe termen lung se materializează în reducerea riscului de moarte precoce, boală coronariană, atac de cord. hipertensiune arterială. diabet zaharat tip II, cancer de colon sau alte tipuri de cancer, obezitate.

Lucrurile neștiute despre fitness pot face mai mult rău decât bine, astfel că dragii noștrii antrenori, Mihai și Paul, ne-au ajutat să clarificăm câteva din miturile despre fitness:

E bine să te concentrezi pe zona de unde vrei să fie eliminată mai rapid grăsimea.

Răspuns: Antrenamentele fizice pot reduce grăsimea de pe întregul corp, dar nu poți controla zona unde există mai mult țesut gras.

Fără durere nu există răsplată.

Răspuns: Din acest motiv foarte multe persoane au tendința de a face prea mult dintr-o dată, considerând că dacă nu se simt obosiți/epuizați, înseamnă că nu fac ceva bine. Nimic mai neadevărat și de fapt, chiar periculos.

Cu cât transpiri mai mult, cu atât pierzi mai mult în greutate.

Răspuns: Atunci când transpiri, tot ceea ce faci este de fapt să pierzi apă. Dacă slăbești foarte mult atunci când faci exerciții pe timp de vară, există o șansă destul de mare ca acest lucru să se întâmple deoarece te deshidratezi.

Nu trebuie să mănănci după un antrenament intens la sală.

Răspuns: Organismul trebuie hrănit și înainte și după antrenament. Însă atenția mare trebuie să fie la ce anume mănănci. Înainte de fitness sunt ideale batoanele cu cereale și carbohidrați, eventual fructele uscate, iar după antrenament este perfectă o banană si multă apă.

Fitness-ul practicat dimineața este mai eficient decât cel de seară.

Răspuns: Nu este adevărat! Oricând ai timp, fă sport. Este la fel de eficient și arde la fel de multe calorii, indiferent de ora din zi la care este practicat. Trebuie însă să ai un antrenament constant.

Acestea fiind clarificate, te încurajăm să spui DA…DE AZI ÎNCEP!

Ia cu tine echipamentul de sport, sticla de apă și motivația, iar de restul se ocupă Casa EMA.